marți, 15 octombrie 2013

Cartea „TRASEUL UNEI VIETI ANTERIOARE” in libraria MIHAI EMINESCU din Pitesti

In drumul spre serviciu trec pe langa libraria Mihai Eminescu din Pitesti. De fiecare data ma opresc in fata vitrinei si privesc încântată la cartea mea ”Traseul unei vieti anterioare”, ce stă asezata la loc de cinste printre numele unor scriitori consacrati. Si toate grijile parca dispar ca prin minune cand realizez ca nu e putin lucru ca munca mea de zile si nopti sa fie prezenta acolo. Ma minunez si mi se umple sufletul de bucurie,apoi imi continui drumul fericita ca fiecare zi incepe atat de frumos. Iar seara se incheie la fel de frumos cand imi fac un inventar al telefoanelor si mesajelor primite de la cei care au citit continutul. Multumesc din suflet cititorilor mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu